GetClients - riadenie vzťahov so zákazníkmi

riadenie vzťahov so zákazníkmi


Archívne

2015

  1. Ako zviditeľniť svoju tému pred voľbami?

    Ako zviditeľniť svoju tému pred voľbami?

    Ako v tomto období pritiahnuť pozornosť médií a hlavne politikov s mnohokrát marginálne vnímanou témou?

    VIAC
  2. Recyklujte sa!

    Recyklujte sa!

    Už ste niekedy počuli slovo recyklovať aj v inom význame ako environmentálnom? Na Slovensku a ani v anglicky hovoriacom svete asi nie. Zato Španieli ho zvyknú používať v súvislosti s celoživotným vzdelávaním.

    VIAC
  3. Byť dobrým susedom

    Byť dobrým susedom

    Strategicky zmýšľajúcich vrcholových manažérov na celom svete v súčasnosti spája záujem maximalizovať trhovú hodnotu firmy a zároveň budovať hodnotnejšiu spoločnosť

    VIAC
  4. Pivo namiesto vína, aby projekt vyšiel

    Pivo namiesto vína, aby projekt vyšiel

    Hoci Španieli sú skôr fanúšikovia vína, predaj piva narastá. Asi to bol hlavný dôvod prečo si jedna malá obec pri pobreží Atlantiku vybrala pre svoj projekt práve tento nápoj.

    VIAC
  5. 5 najvýraznejších trendov v oblasti vzdelávania

    5 najvýraznejších trendov v oblasti vzdelávania

    ​Prečo sa vôbec zamýšľať nad zvyšovaním efektívnosti a produktívnym trávením času? Žeby preto, že väčšina ľudí chce byť úspešná, alebo to aspoň tvrdí? Alebo preto, že sivý priemer sa v podnikaní ocenenia nedočká? Či jednoducho preto, že všetci túžime využiť svoju veľkú šancu?

    VIAC
  6. Úspešne s kožou na trh

    Úspešne s kožou na trh

    Dobre si pamätám na ten okamžik, kedy sme sa spoločne s Rostyou Gordon Smith rozhodli napísať motivačnú knihu.

    VIAC
  7. Výnimočné maličkosti podčiarkujúce štýl a osobnosť úspešnej ženy

    Výnimočné maličkosti podčiarkujúce štýl a osobnosť úspešnej ženy

    „Štýl je spôsob, ako povedať kto ste bez jediného slova,“ hovorí svetoznáma módna štylistka a dizajnérka Rachel Zoe

    VIAC
  8. CSR mind shift: from “why” to “how”

    CSR mind shift: from “why” to “how”

    It took several years and attempts for European Commission to come up with the definition of Corporate Social Responsibility (CSR) that is clear, self-explanatory and does not require two-page debrief to comprehend philosophy behind.

    VIAC

S firmou getCLIENTS sme spolupracovali na pre nás špecifickom a výnimočnom projekte v oblasti, kde sme mali nulové skúsenosti. Ich prístup bol vysoko profesionálny, boli ústretoví, nápomocní a najmä veľmi trpezliví. Výsledok bol prínosný a boli sme s ním nad naše očakávania spokojní. Škoda, že sme sa k podobnej príležitosti odvtedy nedostali, spoluprácu by sme si určite radi zopakovali.

ESTEN s.r.o., Košice