GetClients - riadenie vzťahov so zákazníkmi

riadenie vzťahov so zákazníkmi


  1. Hodnotíme prínos mimovládok tak ako štát?

    Ak rozbiehate nový projekt alebo štartujete vlastnú mimovládku, asi v prvom rade rozmýšľate čo chcete riešiť či komu pomôcť. Mnohokrát hnacím motívom je osobná skúsenosť alebo snaha poskytnuť služby, ktoré ani biznis ani ...

  2. Robte to, čo vás baví! Vraj budeme nesmrteľní

    Konečne piatok! Slová, ktoré prebehnú mnohým v hlavách, keď v piatok ráno zazvoní budík. Predstava blížiaceho sa voľného víkendu viacerých naštartuje a začnú deň optimistickejšie. A prečo nemať víkend každý deň?

  3. Kvalita pracovného prostredia ako faktor úspechu

    V súčasnom konkurenčnom prostredí sú pozitívna pracovná atmosféra, príjemný interiér a kvalitné sociálne vzťahy na pracovisku dôležitými faktormi a predstavujú konkurenčnú výhodu. Spokojnosť zamestnanca sa odráža aj na jeho výslednom pracovnom výkone.

S firmou getCLIENTS sme spolupracovali na pre nás špecifickom a výnimočnom projekte v oblasti, kde sme mali nulové skúsenosti. Ich prístup bol vysoko profesionálny, boli ústretoví, nápomocní a najmä veľmi trpezliví. Výsledok bol prínosný a boli sme s ním nad naše očakávania spokojní. Škoda, že sme sa k podobnej príležitosti odvtedy nedostali, spoluprácu by sme si určite radi zopakovali.

ESTEN s.r.o., Košice