
Event manažment
Organizujeme rôzne typy podujatí, veď nie každý potrebuje zorganizovať len medzinárodnú konferenciu. Úprimne povedané, ohúriť VIP klientov a zlepšiť motiváciu a komunikáciu so zamestnancami sú dve úplne odlišné veci. Každý klient je špecifický a potrebuje individuálny prístup, ktorý u nás vždy nájde. Našou výsadou je nápaditý koncept, kreatívne prevedenie a poctivá produkčná robota. Ustavične prichádzame s novými nápadmi, aby sme naplnili klientove očakávania. Vyzerá to tak, že sa nám to aj darí, pretože klienti sa k nám stále vracajú.
Pre našich klientov sme doteraz pripravili podujatia pre:
- 890 zamestnancov
- 1 nositeľa Nobelovej ceny
- 148 neziskových organizácií
- 240 riaditeľov a vedúcich pracovníkov firiem

Komunikácia a media relations
Prezradíme vám novinku overenú dlhoročnou praxou (a nielen našou). Firma, ktorá nekomunikuje so zákazníkmi, ich časom stráca. Firmy, ktoré podnikanie myslia vážne, to neberú na ľahkú váhu a svoje vzťahy so zákazníkmi si starostlivo pestujú. Niektoré úspešne, iné menej. A niektoré si zaslúžia aspoň pochvalu za snahu.
Naši klienti sa rozhodli ísť s dobou, zohľadniť trendy a rozvíjať svoje podnikanie aj týmto smerom. Hľadáme pre nich tie najvhodnejšie riešenia, či už je to zmena komunikačnej stratégie, príprava PR plánu, nastavenie media relations, alebo vypracovanie stratégie budovania značky. Niekedy je to „len“ konzultácia a utvrdenie, že sa vydali správnym smerom.

Zodpovedné podnikanie a spolupráca s komunitou
Ak chcete robiť veci dobre a rozvíjať dobré vzťahy s komunitou, nezáleží na tom, či ste nadnárodná korporácia, alebo miestny podnikateľ. Roky sme tvrdo pracovali, aby sme si v tejto oblasti mohli hovoriť odborníci. A ako to už býva, ocenenia sme sa dočkali skôr v zahraničí ako doma. Dôkladné znalosti slovenských pomerov nám však umožňujú pomáhať firmám a neziskovým organizáciám v tejto oblasti vynikať.
Po založení vlastnej firmy sme sa rozhodli ísť príkladom a vytvorili sme unikátny biznis model, ktorý má umožniť firmám zvýšiť návratnosť investície a neziskovkám získať to najcennejšie – know-how a potenciál rozvoja. Nazvali sme ho – ako inak – getADVANTAGE. O tom, že ide o vskutku výnimočný projekt, svedčia aj zvučné mená zakladajúcich spolupartnerov: Microsoft, Develor a EPIC.