GetClients - riadenie vzťahov so zákazníkmi

riadenie vzťahov so zákazníkmi


Archívne

August, 2015

  1. Úspešne s kožou na trh

    Úspešne s kožou na trh

    Dobre si pamätám na ten okamžik, kedy sme sa spoločne s Rostyou Gordon Smith rozhodli napísať motivačnú knihu.

    VIAC
  2. Výnimočné maličkosti podčiarkujúce štýl a osobnosť úspešnej ženy

    Výnimočné maličkosti podčiarkujúce štýl a osobnosť úspešnej ženy

    „Štýl je spôsob, ako povedať kto ste bez jediného slova,“ hovorí svetoznáma módna štylistka a dizajnérka Rachel Zoe

    VIAC
  3. CSR mind shift: from “why” to “how”

    CSR mind shift: from “why” to “how”

    It took several years and attempts for European Commission to come up with the definition of Corporate Social Responsibility (CSR) that is clear, self-explanatory and does not require two-page debrief to comprehend philosophy behind.

    VIAC

Firma getCLIENTS pre nás usporiadala v roku 2014 až dve podujatia – novoročný večierok pre zamestnancov vo februári a teambuilding počas letných mesiacov. So službami agentúry getCLIENTS sme boli veľmi spokojní. My aj naši zamestnanci nesmierne oceňujú originalitu, partnerský prístup a najmä precízne prevedenie všetkých nápadov. Taktiež oceňujeme fakt, že všetci dodávatelia, s ktorými agentúra pracuje sú profesionáli vo svojich oblastiach. Z každého podujatia, ktoré pre nás getCLIENTS organizovali, sme mali dojem, že majiteľkám nesmierne záleží na tom, aby bolo podujatie jedinečné a nezabudnuteľné. Na agentúru getCLIENTS sa radi obrátime aj v budúcnosti.

DuPont Slovakia s.r.o.