Ak rozbiehate nový projekt alebo štartujete vlastnú mimovládku, asi v prvom rade rozmýšľate čo chcete riešiť či komu pomôcť. Mnohokrát hnacím motívom je osobná skúsenosť alebo snaha poskytnuť služby, ktoré ani biznis ani štát neponúka. Ako často si však spravíte ekonomickú analýzu prínosu vašej aktivity? Ak budete žiadať o podporu štátu, je dobré ju mať pripravenú.
VIACNaša spoločnosť organizovala v roku 2014 v spolupráci s agentúrou getCLIENTS zábavno-športové podujatie Deň rodiny a priateľov SPP - distribúcia pre svojich zamestnancov a ich rodiny. Prístup agentúry pri príprave podujatia bol tvorivý, systematický, promptný a veľmi príjemný a ústretový s nefalšovaným nasadením. Komunikácia, ktorú pri plnení požiadaviek nás ako klienta, či už v procese zabezpečovania podujatia, počas neho, ale aj po úspešnej realizácii, definitívne prispela k naozaj dobrému pocitu zo spolupráce, ktorá sa nekončí ani po odchode hostí. Vzhľadom na spokojnosť tlmočenú zo strany účastníkov podujatia radi odporúčame služby agentúry getCLIENTS, ktoré sú z našej skúsenosti šité na mieru potrebám klienta, domyslené a prepracované do detailov.