Majiteľ firmy si bol plne vedomý nutnosti zmien týkajúcich sa firemnej identity, no z pozície zakladateľa vnímal zmenu citlivejšie, ako isté ukončenie jednej veľkej etapy. Z pohľadu nastavenia komunikácie voči zahraničným partnerom bolo najväčšou výzvou nájsť prvky odlíšenia sa firmy vo veľmi konkurenčnom prostredí.
Každú zmenu sme majiteľovi firmy dôsledne vysvetlili a vyargumentovali. Do úvahy sme pritom zobrali všetky obavy a pripomienky.
Pre firmu sme vytvorili novú korporátnu identitu, pričom sme zachovali farebnú škálu, ktorú firma používala od svojho založenia. Vytvorili sme nové logo vystihujúce aktuálne smerovanie firmy, kompletnou zmenou prešla aj webová stránka. Pre zamestnancov sme na interné použitie vytvorili šablóny jednotlivých divízií firmy. Zmenou dizajnu prešli aj vizitky, hlavičkový papier či reklamné predmety.
Keďže firma aktívne vystavuje na medzinárodných veľtrhoch, pripravili sme nové propagačné materiály, roll-upy a bannery. Firma sa začala intenzívnejšie prezentovať na zahraničných trhoch, jednak formou priamej komunikácie, a jednak prostredníctvom profesionálnych sociálnych sietí či štvrťročne vydávaného newslettera, ktorý sme na tento účel vytvorili.