KLIENT
Mimovládna nezisková organizácia pôsobiaca na území, ktoré pokrýva 21 miest a obcí s približne 160 000 obyvateľmi. Nadácia, ktorá takmer 20 rokov grantuje, realizuje projekty, vzdeláva a spája komunitu.
Mimovládna nezisková organizácia pôsobiaca na území, ktoré pokrýva 21 miest a obcí s približne 160 000 obyvateľmi. Nadácia, ktorá takmer 20 rokov grantuje, realizuje projekty, vzdeláva a spája komunitu.
Nastaviť novú komunikačnú a fundraisingovú stratégiu nadácie.
Podobne ako u iných klientov z neziskového sektora, najväčšou výzvou bolo dospieť k pochopeniu, že žiadna fundraisingová stratégia neprinesie úspech sama o sebe. Dlhodobý úspech vie organizácii zaručiť len prepracovaná, na mieru šitá a dôsledne implementovaná komunikačná stratégia ako nevyhnutný základ úspešného fundraisingu.
V procese tvorby stratégie sa vynorila aj ďalšia výzva: zložitosť prijímania nových riešení a postupov v organizácii, ktorá funguje podľa určitých pravidiel už pomaly dve dekády. Keďže vedenie nadácie si bolo plne vedomé nevyhnutnosť zmeny, aj túto výzvu sa nám podarilo úspešne zvládnuť.
Vzhľadom na zadanie sme navrhli spoluprácu formou riadených konzultácií s presne stanoveným harmonogramom, obsahom a štruktúrou výstupov. Po dôkladnej analýze súčasného stavu (SWOT, PEST, analýza konkurencie) sme s klientom postupne prešli všetky prvky budovania značky organizácie, nanovo sme zadefinovali a charakterizovali jednotlivé cieľové skupiny nadácie, naformulovali vhodné posolstvá a nastavili nástroje pre každú cieľovú skupinu.
Dôkladne sme sa venovali špecifikám novej generácie donorov a ich preferenciám. V rámci konzultácií sme tiež pripomienkovali návrhy nového loga, navrhli sme nové on-line nástroje a pracovali sme aj na novej webovej stránke nadácie.
Pre nadáciu sme vytvorili komplexnú komunikačnú stratégiu, ktorá odráža potenciál jej projektov a silu v regióne. Stratégia reflektuje požiadavky novej generácie donorov, zahŕňa nové komunikačné trendy, výraznejšie angažuje komunitu a celkovo zvyšuje interakciu.
Precízna realizácia stratégie v praxi je predpokladom úspešného fundraisingu, ako aj naplnenia ambície nadácie posilniť svoju značku aj za hranicami regiónu.
V decembri 2013 sme usporadúvali event pre najvýznamnejších klientov spoločnosti SPP-distribúcia. Na zorganizovanie eventu sme si vybrali firmu getCLIENTS. So službami agentúry sme boli veľmi spokojní. Najviac oceňujeme ľudský prístup a promptné a flexibilné riešenie každej požiadavky, ktorá z našej strany vystala.