Kateřina Šedá je medzinárodne uznávaná umelkyňa, ktorej projekty sa realizovali vo viacerých európskych metropolách vrátane Prahy či Berlína. Na Slovensku však jej tvorba nie je veľmi známa. Navyše, umelecký koncept sociálne ladeného filantropického projektu so zapojením veľkej skupiny ľudí sa u nás realizoval prvýkrát.
Ako miesto konania si umelkyňa vybrala budovu Tržnice na Trnavskom mýte v Bratislave. Postmoderná budova, v ktorej kedysi pulzoval život, je dnes vo veľmi zlom technickom stave. Aj keď organizátor predpokladal, že o súťaž budú mať záujem predovšetkým seniori, ktorí patria medzi najčastejších návštevníkov Tržnice, zamerali sme komunikáciu na mladšie generácie.
Zvolili sme atraktívne posolstvá, komunikovali sme prostredníctvom klasických aj sociálnych médií v kombinácii s reklamou. Tržnicu sme predstavili ako miesto, kde to v minulosti žilo a ktoré si zaslúži druhú šancu. V komunikácii sme tiež naplno využili potenciál, ktorý ponúkal samotný koncept hry postavený na u nás veľmi populárnej súťaži Pevnosť Boyard.
Vďaka kvalitnému mediálnemu pokrytiu a dobre zvolenej stratégii komunikácie voči primárnym cieľovým skupinám sa do súťaže zapojilo viac ako 150 účastníkov, prevažne mladých ľudí. Počas dvoch dní hľadali podľa sprievodného katalógu časti zariadenia a architektúry či predmety, ktoré neboli na predaj. Koncept spoločenskej hry sa stretol s veľmi pozitívnym ohlasom nielen v médiách, ale aj u súťažiacich a predajcov.