Zmena majiteľa sa u zamestnancov nestretla s pozitívnym ohlasom. Vo firme vládla neistota a obavy zo straty zamestnania, zmeny výšky ohodnotenia či straty ďalších výhod, na ktoré boli zamestnanci zvyknutí.
Klientovi sme predložili komplexný návrh komunikácie so zamestnancami. Vychádzali sme z toho, že zamestnanci, ktorí rešpektujú firmu a jej značku, sú motivovaní podávať lepšie výkony a sú lojálnejší. Internú komunikáciu zmien sme rozvrhli do jedného dňa, ktorý mal vytvoriť tzv. turning point – okamih pre vnútorný branding. Posolstvá internej komunikácie sme dôkladne zladili s posolstvami externej komunikácie, aby nenastali žiadne nedorozumenia a nenarušila sa integrita. Všetky komunikačné aktivity, ako aj celý program sme navrhli tak, aby mali zamestnanci možnosť spoznať nového majiteľa, zábavnou formou sa oboznámili s takmer 200-ročnou históriou firmy a jej víziami do budúcnosti. Vytvorením príjemnej a jedinečnej atmosféry sme zdôraznili otvorenosť a pozitívny prístup zamestnávateľa.
Celý priestor bol vyzdobený vo farbách spoločnosti. Každého zamestnanca ráno privítal muž v historickom kostýme s podobou zakladateľa firmy spolu s regionálnym vedením. Predpoludním sa konali zábavné aktivity, napr. vedomostný kvíz o firme či stena prianí. Popoludní sa zamestnanci presunuli do hotela, kde sa konal „town hall meeting“ spojený s odmeňovaním najlepších zamestnancov. Nasledovalo večerné podujatie s bohatým kultúrnym programom.
Vysoko profesionálnym prístupom sme dokázali vyťažiť maximum z neveľkého rozpočtu. Výsledkom celodennej internej kampane bolo efektívne a jasné predstavenie nového majiteľa, bohatej histórie firmy, jej úspechov, hodnôt a vízií do budúcnosti. Profesionálne pripravená a zvládnutá interná komunikácia prispela k zmene nálad vo firme, akceptácii zmien a pozitívnej atmosfére.