GetClients - Managing Customer Relationships

Managing customers relationships


What´s up?

We write about business, non-profits, nice projects and verified recipes!

  1. CSR mind shift: from “why” to “how”

    CSR mind shift: from “why” to “how”

    It took several years and attempts for European Commission to come up with the definition of Corporate Social Responsibility (CSR) that is clear, self-explanatory and does not require two-page debrief to comprehend philosophy behind.

    Read more

Naša spoločnosť organizovala v roku 2014 v spolupráci s agentúrou getCLIENTS zábavno-športové podujatie Deň rodiny a priateľov SPP - distribúcia pre svojich zamestnancov a ich rodiny. Prístup agentúry pri príprave podujatia bol tvorivý, systematický, promptný a veľmi príjemný a ústretový s nefalšovaným nasadením. Komunikácia, ktorú pri plnení požiadaviek nás ako klienta, či už v procese zabezpečovania podujatia, počas neho, ale aj po úspešnej realizácii, definitívne prispela k naozaj dobrému pocitu zo spolupráce, ktorá sa nekončí ani po odchode hostí. Vzhľadom na spokojnosť tlmočenú zo strany účastníkov podujatia radi odporúčame služby agentúry getCLIENTS, ktoré sú z našej skúsenosti šité na mieru potrebám klienta, domyslené a prepracované do detailov.

SPP-distribúcia, a.s.