GetClients - riadenie vzťahov so zákazníkmi

riadenie vzťahov so zákazníkmi


Archívne

Lenka Iľanovská

  1. 5 najvýraznejších trendov v oblasti vzdelávania

    5 najvýraznejších trendov v oblasti vzdelávania

    ​Prečo sa vôbec zamýšľať nad zvyšovaním efektívnosti a produktívnym trávením času? Žeby preto, že väčšina ľudí chce byť úspešná, alebo to aspoň tvrdí? Alebo preto, že sivý priemer sa v podnikaní ocenenia nedočká? Či jednoducho preto, že všetci túžime využiť svoju veľkú šancu?

    VIAC
  2. CSR mind shift: from “why” to “how”

    CSR mind shift: from “why” to “how”

    It took several years and attempts for European Commission to come up with the definition of Corporate Social Responsibility (CSR) that is clear, self-explanatory and does not require two-page debrief to comprehend philosophy behind.

    VIAC

S firmou getCLIENTS sme spolupracovali na pre nás špecifickom a výnimočnom projekte v oblasti, kde sme mali nulové skúsenosti. Ich prístup bol vysoko profesionálny, boli ústretoví, nápomocní a najmä veľmi trpezliví. Výsledok bol prínosný a boli sme s ním nad naše očakávania spokojní. Škoda, že sme sa k podobnej príležitosti odvtedy nedostali, spoluprácu by sme si určite radi zopakovali.

ESTEN s.r.o., Košice