Ak rozbiehate nový projekt alebo štartujete vlastnú mimovládku, asi v prvom rade rozmýšľate čo chcete riešiť či komu pomôcť. Mnohokrát hnacím motívom je osobná skúsenosť alebo snaha poskytnuť služby, ktoré ani biznis ani štát neponúka. Ako často si však spravíte ekonomickú analýzu prínosu vašej aktivity? Ak budete žiadať o podporu štátu, je dobré ju mať pripravenú.
VIACKonečne piatok! Slová, ktoré prebehnú mnohým v hlavách, keď v piatok ráno zazvoní budík. Predstava blížiaceho sa voľného víkendu viacerých naštartuje a začnú deň optimistickejšie. A prečo nemať víkend každý deň?
VIACAko v tomto období pritiahnuť pozornosť médií a hlavne politikov s mnohokrát marginálne vnímanou témou?
VIACUž ste niekedy počuli slovo recyklovať aj v inom význame ako environmentálnom? Na Slovensku a ani v anglicky hovoriacom svete asi nie. Zato Španieli ho zvyknú používať v súvislosti s celoživotným vzdelávaním.
VIACHoci Španieli sú skôr fanúšikovia vína, predaj piva narastá. Asi to bol hlavný dôvod prečo si jedna malá obec pri pobreží Atlantiku vybrala pre svoj projekt práve tento nápoj.
VIACNaša spoločnosť organizovala v roku 2014 v spolupráci s agentúrou getCLIENTS zábavno-športové podujatie Deň rodiny a priateľov SPP - distribúcia pre svojich zamestnancov a ich rodiny. Prístup agentúry pri príprave podujatia bol tvorivý, systematický, promptný a veľmi príjemný a ústretový s nefalšovaným nasadením. Komunikácia, ktorú pri plnení požiadaviek nás ako klienta, či už v procese zabezpečovania podujatia, počas neho, ale aj po úspešnej realizácii, definitívne prispela k naozaj dobrému pocitu zo spolupráce, ktorá sa nekončí ani po odchode hostí. Vzhľadom na spokojnosť tlmočenú zo strany účastníkov podujatia radi odporúčame služby agentúry getCLIENTS, ktoré sú z našej skúsenosti šité na mieru potrebám klienta, domyslené a prepracované do detailov.