GetClients - riadenie vzťahov so zákazníkmi

riadenie vzťahov so zákazníkmi


Archívne

Janka Kadlecová

  1. Hodnotíme prínos mimovládok tak ako štát?

    Hodnotíme prínos mimovládok tak ako štát?

    Ak rozbiehate nový projekt alebo štartujete vlastnú mimovládku, asi v prvom rade rozmýšľate čo chcete riešiť či komu pomôcť. Mnohokrát hnacím motívom je osobná skúsenosť alebo snaha poskytnuť služby, ktoré ani biznis ani štát neponúka. Ako často si však spravíte ekonomickú analýzu prínosu vašej aktivity? Ak budete žiadať o podporu štátu, je dobré ju mať pripravenú.

    VIAC
  2. Robte to, čo vás baví! Vraj budeme nesmrteľní

    Robte to, čo vás baví! Vraj budeme nesmrteľní

    Konečne piatok! Slová, ktoré prebehnú mnohým v hlavách, keď v piatok ráno zazvoní budík. Predstava blížiaceho sa voľného víkendu viacerých naštartuje a začnú deň optimistickejšie. A prečo nemať víkend každý deň?

    VIAC
  3. Ako zviditeľniť svoju tému pred voľbami?

    Ako zviditeľniť svoju tému pred voľbami?

    Ako v tomto období pritiahnuť pozornosť médií a hlavne politikov s mnohokrát marginálne vnímanou témou?

    VIAC
  4. Recyklujte sa!

    Recyklujte sa!

    Už ste niekedy počuli slovo recyklovať aj v inom význame ako environmentálnom? Na Slovensku a ani v anglicky hovoriacom svete asi nie. Zato Španieli ho zvyknú používať v súvislosti s celoživotným vzdelávaním.

    VIAC
  5. Pivo namiesto vína, aby projekt vyšiel

    Pivo namiesto vína, aby projekt vyšiel

    Hoci Španieli sú skôr fanúšikovia vína, predaj piva narastá. Asi to bol hlavný dôvod prečo si jedna malá obec pri pobreží Atlantiku vybrala pre svoj projekt práve tento nápoj.

    VIAC

V decembri 2013 sme usporadúvali event pre najvýznamnejších klientov spoločnosti SPP-distribúcia. Na zorganizovanie eventu sme si vybrali firmu getCLIENTS. So službami agentúry sme boli veľmi spokojní. Najviac oceňujeme ľudský prístup a promptné a flexibilné riešenie každej požiadavky, ktorá z našej strany vystala.

SPP-distribúcia, a.s.