Ak rozbiehate nový projekt alebo štartujete vlastnú mimovládku, asi v prvom rade rozmýšľate čo chcete riešiť či komu pomôcť. Mnohokrát hnacím motívom je osobná skúsenosť alebo snaha poskytnuť služby, ktoré ani biznis ani štát neponúka. Ako často si však spravíte ekonomickú analýzu prínosu vašej aktivity? Ak budete žiadať o podporu štátu, je dobré ju mať pripravenú.
VIACKonečne piatok! Slová, ktoré prebehnú mnohým v hlavách, keď v piatok ráno zazvoní budík. Predstava blížiaceho sa voľného víkendu viacerých naštartuje a začnú deň optimistickejšie. A prečo nemať víkend každý deň?
VIACAko v tomto období pritiahnuť pozornosť médií a hlavne politikov s mnohokrát marginálne vnímanou témou?
VIACUž ste niekedy počuli slovo recyklovať aj v inom význame ako environmentálnom? Na Slovensku a ani v anglicky hovoriacom svete asi nie. Zato Španieli ho zvyknú používať v súvislosti s celoživotným vzdelávaním.
VIACHoci Španieli sú skôr fanúšikovia vína, predaj piva narastá. Asi to bol hlavný dôvod prečo si jedna malá obec pri pobreží Atlantiku vybrala pre svoj projekt práve tento nápoj.
VIACWe found in getCLIENTS that sensitivity, high attention and deep understanding that are crucial when communicating for the nonprofit sector. getCLIENTS consultants are very professional, solution-oriented, proactively trying to identifying new PR opportunities. They manage to successfully promote our projects in Slovak media, in times when journalists’ attention is directed mostly on the economic and political scene, and less on issues such as social integration, education, contemporary culture.